Retourneren

Niet tevreden met jouw aankoop? Neem dan contact op met contact@beautine.nl. Wij zijn meer dan blij om eventuele problemen op te lossen.  

Verzendkosten

Wij nemen de verzendkosten van onze producten volledig voor eigen rekening bij alle bestellingen.

Bestelwijzigingen of annulering van een bestelling

Nadat je bestelling is geplaatst, heb je 24 uur de tijd om contact op te nemen met contact@beautine.nl en een verzoek in te dienen tot wijziging van je bestelling, adreswijziging of annulering. Na 24 uur is de bestelling al in productie genomen en kan deze niet meer worden gewijzigd.

Beschadiging / verkeerde bestelling

We proberen ons best te doen om de kwaliteit en nauwkeurigheid van het product te garanderen, maar soms gebeuren er fouten en we verontschuldigen ons oprecht op voorhand als het gebeurt.  Als een van deze zeldzame gebeurtenissen met u gebeurt, neem dan een duidelijke foto van het (de) artikel(en) en e-mail het naar ons, samen met je bestelnummer naar contact@beautine.nl. Zodra wij je e-mail ontvangen hebben en het probleem geverifieerd hebben, zullen wij je direct een vervangend artikel toegestuurd krijgen. 

Bestelling niet ontvangen

Als uw artikel niet binnen 30 dagen na uw bestelling is aangekomen, neem dan contact op met contact@beautine.nl en wij zullen onmiddellijk voor u zorgen.  

Voor bepaalde landen, zoals België en het Duitsland, kunnen de levertijden langer zijn. We werken momenteel aan snellere verzendtijden voor al onze klanten, wereldwijd, maar we hebben geen geschatte datum waarop dat actief zal zijn. 

BELANGRIJK: Helaas kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld als een pakket niet leverbaar is vanwege ontbrekende, onvolledige of onjuiste bestemmingsinformatie. Wij doen ons best om fouten te voorkomen door de verzendinformatie bij elke klant te controleren in de orderbevestiging die onmiddellijk na de bestelling wordt verstuurd. De kosten voor het opnieuw verzenden van het pakket worden aan de klant gefactureerd.

Wij zijn ook niet verantwoordelijk voor mislukte leveringen als gevolg van het feit dat de geadresseerde niet thuis is op het moment van levering. 

Terugbetalingen / annuleringen

Houd er rekening mee dat er 24 uur na het plaatsen van uw bestelling geen restitutie of annulering plaatsvindt.

Als uw bestelling bij ons niet op het juiste afleveradres aankomt en uw betaling in aanmerking komt, vergoeden wij de volledige kosten van de betaalde aankopen die in aanmerking komen, inclusief de verzendkosten, of wij zullen het artikel graag voor u vervangen.

Afhankelijk van waar u woont, kan het enige tijd duren voordat uw geruilde product u bereikt.

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.